Agencija za elektroničke medije i ured UNICEF-a za Hrvatsku. Pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, u suradnji s brojnim partnerima i medijskim kućama pokrenuli su Dane medijske pismenosti.

U sklopu obilježavanja Dana medijske pismenosti u petak, 27. travnja u atriju Kneževe palače održana su predavanja prof.dr.sc. Stjepana Malovića na temu „Medijska pismenost“.

Medijska pismenost jedna je od ključnih vještina za život u 21. stoljeću, potrebna jednako i djeci i odraslima, da bi znali medije koristiti za svoje i opće dobro. Pismenost se više ne odnosi samo  na čitanje i pisanje već je važno biti i medijski pismen.

Zbog sveprisutnosti medija, medijska pismenost smatra se jednom od ključnih kompetencija 21. stoljeća. Prema široko prihvaćenoj definiciji, uključuje sposobnosti pristupa, analize, vrednovanja i stvaranja medijskih poruka u različitim oblicima.

Predavanje je bilo namijenjeno učenicima završnih razreda osnovnih i srednjih škola i široj javnosti.

U interaktivnom predavanju prof. dr.sc. Stjepan Malović utvrdio je koje su medijske navike publike, što misle o medijima i kako i koje konzumiraju. Upoznao ih je s osnovnim medijskim pojmovima, a naglasak je bio na prepoznavanju lažnih vijesti, nevjerodostojnosti i manipulacije.

Fotogaleriju možete pogledati ovdje