U četvrtak, 03. ožujka 2016. godine, s početkom u 14.00 sati u Velikoj vijećnici Grada Zadra održava se javno otvaranje ponuda u postupku nabave „Nabava opreme za Kneževu palaču“.

Postupak se provodi kako bi se odabrao dobavljač opreme za Kneževu palaču koji će po završetku radova na Kneževoj palači objekt opremiti potrebnim elementima, a za koje su osigurana bespovratna sredstva iz EU fondova u sklopu projekta „Obnova i turistička valorizacija kulturno povijesnog kompleksa Kneževe palače“.

Dokumentacija za nadmetanje javno je objavljena u Elektroničkom oglasniku javne nabave u ponedjeljak, 25. siječnja 2016. godine te su svi zainteresirani ponuditelji istu mogli besplatno preuzeti i pregledati. Budući se radi o nabavi velike vrijednosti ista je objavljena i u Službenom glasniku Europske unije.

Po završetku javnog otvaranja ponuda bit će poznati svi ponuditelji koji su predali svoje ponude, a ujedno će se i utvrditi ponuditelj čija ponuda ima najnižu cijenu. No, odabrani ponuditelj, odnosno budući dobavljač opreme, bit će poznat tek po izvršenju postupka pregleda i ocjene ponuda.

Ovlašteni predstavnici Naručitelja, u narednim će danima pregledati i ocijeniti pristigle ponude, kako bi se utvrdilo koje od pristiglih ponuda zadovoljavaju sve uvjete tražene dokumentacijom za nadmetanje.

U postupku pregleda i ocjene ponuda, izvršit će se rangiranje svih ponuda koje tijekom postupka budu ocjenjene valjanim, odnosno sve one koje zadovoljavaju sve propisano dokumentacijom za nadmetanje. Sukladno tome, valjana ponuda s najnižom cijenom bit će odabrana, a sve prema propisanom kriteriju najniže cijene.